Велосипедний причіп-паром-намет для відпочинку на природі

Натхненний річками і каналами Лондона британський дизайнер створив цікавий паром-кабінку для водного відпочинку в міських умовах на свіжому повітрі. Транспортувати такий пором до місця відпочинку можна на велосипеді стверджує видання "Novate".
Зокрема, лондонський дизайнер і художник Даніель Дурнін розробив цікавий концептуальний засіб для пересування та відпочинку на воді. Транспортний засіб отримав назву Waterbed. Виглядає він, як невелика капсула, або критий човен, правда, вельми дивної форми. Ключовою особливістю Waterbed є те, що якось вплинути на його рух, перебуваючи всередині неможливо. 
Втім, справедливості заради варто відзначити, що цей «човен» більше схожий на невеликий індивідуальний береговий пором.
Вага Waterbed складає всього 75 кілограм. Пором має вигнуте дно для поліпшення стійкості на водній поверхні, а також пару коліс, які використовуються для транспортування суходолом. Як у будь-якого іншого причіпа, в Waterbed передбачене відповідне кріплення.
Процес транспортування причіпа-порома здійснюється за допомогою самого звичайного велосипеда. Правда, варто відзначити, що людина, яка вирішить обзавестися таким поромом, повинна мати добру фізичну підготовку, адже тягти Waterbed під гірку навіть на велосипеді не так вже й просто, не кажучи вже про зустрічний вітер.
Якихось ексклюзивних зручностей у Waterbed немає. Всередині порома лежить матрац і кілька подушок. Мається підйомний столик і невелике багажне відділення. Всі вікна в кабінці відкриваються. При необхідності вони можуть бути закриті сіткою від комах. Пором Waterbed ідеально підійде для відпочинку на природі і... чаювання.
Окремо варто сказати про матеріали, з яких зроблений Waterbed. Корпус порома практично повністю був зібраний з дерева. Призначений він для відпочинку в теплу пору року. Ніякого утеплення в кабінці немає, проте вона досить надійно захищена від дощу і вітру. Корпус порома і кабінка покриті захисним лаком.
Варто відзначити, що сьогодні дизайнери все частіше звертаються до теми причепів. До речі, українським інженерам та поціновувачам рибальства не важко буде внести у цю конструкцію порома зміни, аби його можна було приводити в рух та керувати ним зсередини, як наприклад, за допомоги весел.

"ПВ"
Share on Google Plus