Американці презенували винищувач наступного покоління

Компанія Northrop Grumman показала своє бачення так званого винищувача шостого покоління, представивши журналістам літак з лазерними гарматами, який виглядає як помісь бомбардувальника B-2 і багатоцільового ударного дрона X-47B.
Віце-президент компанії Northrop з досліджень і перспективним проектам Кріс Ернандез озвучив основні параметри винищувача шостого покоління (в Northrop йому дали позначення NG Air Dominance - домінування в повітрі нового покоління):
1. Він повинен мати більшу дальність польоту, оскільки не завжди авіабази розташовуються на досить близькій відстані від кордонів ймовірного противника;
2. він повинен «нести багато озброєння»;
3. живучість буде найголовнішою характеристикою.
Куди приведуть вас ці вимоги і параметри? 
 «Він дуже схожий на маленький бомбардувальник B-2 і це точно потрапляє у наше бачення», - сказав Ернандез журналістам. Компанія Northrop Grumman має два команди проектувальників, які працюють над новим літаком. Керівники проектів по повітряно-космічним системам в компанії Northrop, які запропонували поглянути одним оком на роботу команд, не обговорювали швидкість нового апарату, сказавши, що повинні почекати від Пентагону чіткіші вимоги до майбутнього літака.
Оскільки для винищувачів шостого покоління надзвукова швидкість буде базовою (сучасні винищувачі можуть розвивати надзвукову швидкість лише на короткі інтервали часу через занадто високого споживання палива), то для них потрібні відповідні боєприпаси, здатні розвивати величезні швидкості. Крім того, нові винищувачі будуть активно застосовувати бойові лазери.
Однією з ключових проблем цієї нової системи озброєння, що знаходиться на самих ранніх етапах планування і проектування, буде управління теплообміном. Як зауважив президент по повітряно-космічним системам Том Вайс, в нормальних умовах лазери працюють з ефективністю 33 відсотки. Це означає, що величезна кількість тепла необхідно розсіювати, і це тільки від лазерів.
Додайте всі двигуни та інші системи літака і ви отримаєте величезну проблему з теплом. «І це необхідно вирішувати на системному рівні, оскільки передбачається, що до літака будуть пред'явлені жорсткі вимоги до помітності», - сказав Ернандез. Рівень технічної складності робить цей літак чимось на зразок просунутого супутника, коли вимоги, пропоновані до системи по електромагнітних перешкод, відведенню тепла і енергоспоживанню, створюють клубок переборних і з першого погляду непереборних проблем.
:: Концепція винищувача шостого покоління компанії Boeing
Якщо ви подивитеся на концепцію винищувача шостого покоління компанії Boeing, ви побачите як фізичні параметри і мала помітність (технологія «стелс») впливають на форму цього літака. Збільшення розмірів винищувачів пророкує корпорація Boeing, яка презентувала свій концепт F/A-XX ще в 2013 році. Втім, концепція літака компанії Northrop, здається, більше спирається на досвід бомбардувальника B-2 і його всеракурсной малу помітність. Якщо дальність польоту і корисна вантажопідйомність є ключовими параметрами для цих малопомітних літаків, то вони ймовірно ще більше значать для нового винищувача, який повинен увібрати багато чого з досвіду, отриманого з B-2, а також від нового бомбардувальника B-3 (LRSB). На питання, якщо винищувач шостого покоління закінчить згідно з дослідженням Центру стратегічних і бюджетних оцінок - «дійсно великим літаком з дуже великою дальністю польоту», Ернандез відразу перейшов до своєї презентації.

"ПОД!ЛЬСЬКИЙ В!СНИК"
Share on Google Plus